Reklamácia
Prišiel ti produkt, ktorý sa ti nepáči? Je poničený alebo s ním je niečo v neporiadku? Nemusíš sa obávať. Môžeš si vybrať reklamáciu alebo vrátenie tovaru. Stačí keď budeš nasledovať kroky nižšie:
Postup reklamácie
- Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
- Očistený reklamovaný tovar zabaľ tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Pre tento prípad je najvhodnejšia krabica (nemusí to byť však pôvodná krabica). K tovaru prilož kópiu faktúry a vyplnený reklamačný formulár, ktorý je na stiahnutie tu:
- Kliknutím TU si vygeneruješ štítok na vrátenie tovaru ZDARMA a ten nalepíš na balík. Balík odovzdáš na najbližšom pracovisku spoločnosti GLS. Najbližšiu pobočku podacieho miesta GLS nájdeš TU. Ak sa rozhodneš zvoliť iného dopravcu, použi adresu uvedenú nižšie, v takomto prípade však preprava z našej strany nie je hradená.Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Praha 20
Česká republikaDôležité upozornenie- GLS momentálne nemá k dispozíci príjmanie balíkov cez GLS Boxy, je potrebné ísť na klasický ParcelShop a balík predať pracovníkovi, ktorý Vám vystaví potvrdenie. Vo vyhľadávaní GLS je môžnosť si vyfiltrovať len GLS Parcel Shop.
- Pri odoslaní tovaru nezabudni požiadať o potvrdenie odoslania od dopravcu
- Akonáhle nám reklamovaný tovar dorazí, začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode je lehota dlhšia). O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, akými je napr. zaslanie distribútorovi na posúdenie či vybavenie reklamácie, budeš informovaný/a prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
Pravidla vrátenia tovaru
- Reklamáciu je nevyhnutne nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa vada objaví. Prípadné pokračovanie v používaní tovaru môže spôsobiť prehĺbenie vady a následné znehodnotenie tovaru, ktoré môže byť dôvodom zamietnutia reklamácie.
- Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
- Záručnú dobu nie je možné zamieňať so životnosťou tovaru, tj dobou, po ktorú pri správnom používaní a správnom ošetrovaní, vrátane údržby môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.
- V prípade, že kupujúci po prevzatí tovaru zistí, že tovar nie je v zhode s objednaným tovarom alebo ak tovar vykazuje vadu, musí bezodkladne o tejto skutočnosti informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky, a to najneskôr do 5 dní od prevzatia tovaru.
- Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru závada, má zákazník právo túto vadu reklamovať.
- Závadou sa rozumie zmena vlastností tovaru, ktorá je zapríčinená použitím nevhodného alebo nekvalitného materiálu, nedodržaním výrobnej technológie alebo nevhodného konštrukčného riešenia.
- Za vadu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.
- Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť Footshop a.s., prevádzkujúca e-shop www.footshop.sk/sk, je oprávnená odmietnuť prevzatie tovaru k reklamačnému vybaveniu, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady obecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb., o opatrení proti prenosným chorobám).
- Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť lehotu dlhšiu.
- Zákazník uplatní reklamáciu zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu o kúpe (faktúry) na adresu:Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Praha 20
Česká republika