Black
100% Bavlna: Veľmi jemný a príjemný materiál, medzi ktorého vlastnosti patrí okrem iného vysoká pevnosť v ťahu.
Jersey
Nesušiť v sušičke
Pranie v práčke 30º
Perte s rovnakou farbou bielizne
Nežehliť cez grafiku
Nepoužívajte bielidlo
Nečistť chemicky
Žehliť na najnižší stupeň
Dime je kanadská skateboardová spoločnosť založená v roku 2005 so sídlom v Montreale. Od svojho vzniku sa spoločnosť Dime vyvinula z malej skupiny priateľov na jednu z popredných skate značiek na svete. Je známa svojimi humornými skate videami, prevádzkovaním skate obchodu, vytváraním kolekcií oblečenia a doplnkov a predovšetkým organizovaním Dime Glory Challenge - jedinečných skate súťaží, ktoré sa zameriavajú skôr na zábavu a pobavenie než na tradičný formát súťaže. To všetko podčiarkuje ich motto "najprv humor, potom korčuľovanie". Značka Dime, známa svojou čistotou a zábavnosťou, sa plne venuje podpore skateboardovej subkultúry, ale zároveň má široký záber a príťažlivosť. Značka je považovaná za jednoduchú, ľahko pochopiteľnú, nenáročnú, no zároveň priekopnícku a jedinečnú. V konkurenčnom prostredí skate značiek to o ich postavení veľa vypovedá. Zakladateľmi značky Dime sú Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl a Alexis Lacroix. Neskôr sa k nim pripojil Vincent Tsang ako umelecký riaditeľ a vedúci marketingu. Primárnym cieľom bolo vytvárať skvelé skate videá zobrazujúce montrealské spoty, ale čoskoro sa Dime stal fenoménom známym aj mimo skate komunity vďaka osobnostiam ako Virgil Abloh, Kaytranada a Lily Rose Depp.
Dopravca | Cena | Čas dodania |
---|---|---|
GLS express | od 5 € | Od pondelka 17.2.2025 |
Zásielkovňa - Doručenie na odberné miesto | od 4 € | Od piatku 14.2.2025 |
Osobne v Bratislave | od 1 € | Today 12.02.2025 |
GLS ParcelShop | od 4 € | Od piatku 14.2.2025 |
SPS doručenie na adresu | od 4 € | Od pondelka 17.2.2025 |
V prípade že ti veľkosť nebude sedieť, môžeš tovar bezplatné vrátiť. Viac informácií
Prečítajte si náš reklamačný poriadok, kde nájdete všetky práva a povinnosti zákazníka, tak ako aj predávajúceho. Viac informácií