Vyradené: Zlatý vek reklamy na tenisky" je komplexná publikácia, ktorá oslavuje kultúru tenisiek prostredníctvom takmer 900 historických reklám zo zlatej éry obuvníckeho priemyslu. Kniha, ktorú zostavil Simon "Woody" Wood, zakladateľ časopisu Sneaker Freaker, ponúka 720 strán plných ikonických obrázkov a príbehov z histórie tenisiek.
Publikácia obsahuje reklamy popredných značiek, ako sú Adidas, Nike, Puma, Reebok a ďalšie, a predstavuje športové a kultúrne ikony, ako sú Michael Jordan, Andre Agassi a MC Hammer. Každá stránka je plná nezabudnuteľných grafických prvkov a odvážnych sloganov, ktoré definovali marketing tenisiek v minulých desaťročiach.
Kniha je k dispozícii v tvrdej väzbe a je dokonalým spoločníkom pre všetkých milovníkov tenisiek, dizajnu a histórie reklamy. Zakúpiť si ju môžete na oficiálnej webovej stránke vydavateľstva Phaidon, ako aj u iných predajcov kníh.