Uličná móda a mestská kultúra prešli od svojich skromných začiatkov v 90. rokoch minulého storočia dlhú cestu. Z odlišných lokálnych scén v Japonsku, Európe a USA sa hip-hopové, punkové a skateboardové hnutia, ktoré sú hnacím motorom mladých ľudí, napokon dostali aj do vysokej módy.
Značky teraz túžia spolupracovať s hudobnými a umeleckými ikonami, ktoré stoja na čele tohto kreatívneho crossoveru. Zákazníci budú stáť hodiny v rade, aby ako prví vlastnili exkluzívne kúsky navrhnuté takými osobnosťami ako Pharrell Williams, Virgil Abloh a Tom Sachs.
Highsnobiety, lifestylová publikácia so sídlom v New Yorku, Berlíne a Tokiu, stojí na čele tohto globálneho fenoménu. The Incomplete zvečňuje príbehy značiek od Supreme po COMME des GARÇONS. Popri najvplyvnejších dizajnéroch a tvorcoch vkusu Highsnobiety vyzdvihuje kúsky a značky pánskeho oblečenia, ktoré obstáli v skúške času.