Diesel založil Renzo Rosso v roku 1978 s víziou vytvárať inovatívne džínsové výrobky. Názov značky bol inšpirovaný vtedajšou ropnou krízou, vďaka ktorej sa diesel stal symbolom alternatívnej energie. Renzo chcel, aby sa jeho značka odlíšila od bežného trhu s bežným oblečením a oslovila globálne publikum. Slovo "diesel" si vybral preto, lebo sa ľahko vyslovovalo a bolo zrozumiteľné v akomkoľvek jazyku. Slogan "Pre úspešný život" vystihuje podstatu identity značky Diesel. Prostredníctvom kreatívnych a provokatívnych reklamných kampaní sa Diesel etabloval ako líder v oblasti módy a komunikácie. Značka vždy spochybňovala status quo a išla vlastnou cestou. Diesel má silnú globálnu prítomnosť s viac ako 5 000 predajnými miestami a viac ako 400 monobrandovými predajňami vrátane 37 v USA. Od svojho vzniku spoločnosť vyrobila viac ako 2 000 rôznych druhov pranej džínsoviny.
Zobraziť všetky produkty Diesel